Mire használható a COMPUTHERM S100 Wi-Fi érzékelő központ?

A COMPUTHERM S100 érzékelő központ az interneten keresztül folyamatosan információt tud biztosítani a telepítés helyén kialakult környezeti adatokról (léghőmérséklet, páratartalom, légszennyezettség, zajszint, fényerősség) továbbá a mért és beállított értékek alapján Wi-Fi hálózaton keresztül képes vezérelni a vele összepárosított COMPUTHERM S200 dugaljat. A COMPUTHERM S100 Wi-Fi érzékelő központ telepítését azoknak ajánljuk, akik szeretnék, ha ellenőrizni tudnák a készülék telepítésének helyén a környezeti paramétereket, ill. azoknak, akik a COMPUTHERM S200 dugaljukat egy másik helyiségből, vezeték nélkül, a Wi-Fi hálózaton keresztül szeretnék vezérelni. A COMPUTHERM S100 Wi-Fi érzékelő központ telepítésével egyszerűen megvalósítható, hogy egy lakóház pincéjében egy COMPUTHERM S200 dugaljhoz csatlakoztatott kazánt az emeleti nappali hőmérséklete alapján vezéreljünk, fagymentesítsünk úgy, hogy ne kelljen vezetéket kiépíteni.

Alkalmas a termék önálló fűtésvezérlésre?

A COMPUTHERM S100 Wi-Fi érzékelő központ önálló fűtésvezérlésre nem alkalmas, de kiválóan alkalmas egy meglévő, termosztáttal rendelkező központi fűtési rendszer távvezérelhetővé tételére a COMPUTHERM S200 Wi-Fi dugalj együttes használatával.

Milyen típusú elem / hálózati megtáplálás szükséges az S100 működtetéséhez?

Az S100 működtetéséhez nincs szükség elemre. Az érzékelő központ működtetéséhez 5 V-os megtáplálás szükséges, amelyet a termék dobozában található adapter biztosít.

Hol tudja megvásárolni?

A terméket keresse viszonteladó partnereinknél. Viszonteladó partnereink listáját a http://quantrax.hu/viszontelado-partnereink/ linken találja meg.

Hol találja a készülék kezelési útmutatóját?

Az S100 telepítési és kezelési útmutatóját a http://www.quantrax.hu/computherm-s100-wi-fi-erzekelo-kozpont/ oldalon érheti el.

Honnan töltheti le az S100 mobil applikációját?

Ha Android operációs rendszert használ, akkor az applikációt letöltheti a Google Play áruházból. Ha iOS operációs rendszert használ, akkor az applikációt iTunes áruházból töltheti le. Az applikáció neve: COMPUTHERM S Series.

Hány S100 készülék használható egy profilból?

Tetszőleges számú készülék. Minden S100 készülék, amit beüzemel, hozzáadható az Ön profiljához.

Egy lakásban használt több S100 érzékelő központ nem zavarja egymás működését?

Nem. Minden termélk külön-külön csatlakozik a helyi Wi-Fi hálózatra, mely garantálja a készülékek biztonságos, zavartalan működését. Ennek köszönhetően lényegében tetszőleges számú készülék használható egymás közvetlen közelében anélkül, hogy ez az eszközök kommunikációjában bárminemű problémát okozna.

Feltétlen szüksége van Internet hozzáféréssel rendelkező Wi-Fi kapcsolatra az S100 használatához?

Igen, a termék által mért adatok csak fennálló internetkapcsolat esetén ellenőrizhetők.

Hogy tudja a készüléket beüzemelni?

Részletes információkért kérjük tekintse meg a készülék kezelési útmutatóját (http://www.quantrax.hu/computherm-s100-wi-fi-erzekelo-kozpont/).

Hogy tudja az S100 készüléket újraindítani?

A készülék újraindításához húzza ki a konnektorból az eszközt, majd 10 másodperc eltelte után csatlakoztassa újból a hálózati áramforráshoz.

Mit tegyen, hogy ha a Wi-Fi routerének a jele gyenge és így az S100 a router hatótávolságán kívül van?

Ha megteheti, akkor helyezze a routert közelebb az S100 készülékhez. Egy másik lehetőség az, hogy ha egy Wi-Fi jelerősítőt helyez a router és az S100 közé, ami megnöveli a router hatótávolságát.

Mit tegyen, ha problémája adódik a Wi-Fi kapcsolattal?

Abban az esetben, ha a terméket nem lehet vezérelni az Interneten keresztül, mert az alkalmazás azt írja ki, hogy a készülék nem elérhető, akkor a termék és a központi szerver közötti kapcsolat megszakadt. Ennek több oka is lehet.

A legvalószínűbb probléma a használt Wi-Fi router miatt fordul elő. A routereket célszerű időnként újraindítani a tápellátás 2 perces megszüntetésével, majd visszakapcsolásával. Az esetek nagy részében az ilyen jellegű probléma ezzel kiküszöbölhető. Amennyiben egy pár perc eltelte után a termék továbbra sem érhető el a kezelőfelületen, akkor javasolt a termék újracsatlakoztatása a Wi-Fi hálózathoz a kezelési útmutató 4.2. fejezetében leírtak szerint. Ha a csatlakoztatás sikeres, de a termék továbbra sem érhető el, akkor javasolt a router gyári helyzetbe állítása, mert előfordulhat, hogy a beállítások miatt nem tud az eszköz az internethez csatlakozni.

Áramszünet után hogyan működik tovább a termék?

A készülék tápellátás nélkül nem működik, de a tápellátás (áramszünet) helyreállása után minden külső beavatkozás nélkül üzemel tovább.

Hogyan lehet a készüléket gyári alaphelyzetbe állítani (resetelni)?

Nyomja meg, majd tartsa nyomva a termék oldalán található gombot 3-5 másodpercig. Ekkor a termék gyári alaphelyzetbe áll vissza.